У школі протягом 2015-2016 навчального року проведена достатня робота щодо забезпечення якісної освіти учнів, створення у навчальному закладі умов, які відповідають сучасним вимогам ефективного проведення навчально-виховного процесу та організації дозвілля школярів; підвищення педагогічної культури та розвитку педагогічної творчості педагогічних працівників; впровадження в практику роботи школи інформаційно-комунікаційних технологій. Головними напрямами у здійсненні завдань Комплексної програми були: підвищення ролі стандартів освіти у вирішенні проблеми якості знань учнів; організація навчально-виховного процесу в 4-х класах та 7-х класах за новими програмами, навчальними планами та підручниками; формування та розвиток у школярів життєдіяльнісних компетентностей, креативних рис, впрвадження ефективних інноваційних шляхів формування духовно, психічно і фізично здорової особистості; розширення впливу профільного навчання в старшій школі на підготовку соціально активного і професійно компетентного громадянина; створення умов для самореалізації кожного педагога, їх творчого зростання.
Тема . Відношення і пропорції. «Золота пропорція». Розв’язування вправ
Мета: закріпити поняття відношення,пропорції, розвивати уміння розв’язувати рівняння з використанням основної властивості пропорції, виховувати інтерес до математики, бажання застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, формувати уміння бачити прекрасне в повсякденному.
Мета: продовжувати формувати вміння учнів розв’язувати задачі на відсотки, розвивати вміння визначати типи задач на відсотки і відповідно до цього обирати спосіб розв’язування, розвивати обчислювальні навички, усний рахунок, уміння виконувати дії з десятковими і звичайними дробами, розвивати інтерес до вивчення математики, уміння застосовувати теоретичні знання на практиці, виховувати почуття патріотизму, гордості за рідну країну; спонукати учнів самостійно здобувати нові знання, виховувати активність, увагу, наполегливість, культуру математичного мовлення і записів.