П`ятниця, 29.03.2024, 13:49Вітаю Вас Гість | RSS
Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22
Розпочато набір до 1-х та 10-х класів. Звертатися за телефоном 58-61-36
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів



Звіт директора
[ Викачати з сервера (25.7 Kb) ]10.06.2019, 08:48

    У школі протягом 2018-2019 навчального року проведена достатня робота щодо забезпечення якісної освіти учнів, створення у навчальному закладі умов, які відповідають сучасним вимогам ефективного проведення освітнього процесу та організації дозвілля школярів; підвищення педагогічної культури та розвитку педагогічної творчості педагогічних працівників; впровадження в практику роботи школи інформаційно-комунікаційних технологій.

       Пріоритетними напрямами в роботі школи були: подальша демократизація освітнього процесу; організація роботи педагогічного колективу на принципах особистісно та компетентнісно зорієнтованої педагогіки; постійне піклування про створення умов для гармонійного розвитку особистості; підвищення ролі стандартів освіти у вирішенні проблеми якості знань учнів, становлення їх громадянської зрілості через реалізацію ІІ етапу загальношкільної науково – методичної проблеми «Формування конкурентоспроможної особистості учня через створення інноваційного освітнього простору»; розширення впливу профільного навчання в старшій школі на формування соціально активної і професійно компетентної особистості; створення умов для самореалізації кожного педагога, їх творчого зростання..

    Постійна увага приділялась роботі із першокласниками, які почали працювати в рамках НУШ та десятикласникам,  які навчалися за новими програмами, навчальними планами та підручниками. Проведено було ряд організаційно – методичних заходів з учителями, які викладають у 1-х та 5-х та 10-му класах, адміністрацією школи відвідувались уроки та позакласні заходи в цих класах.

    Протягом навчального року здійснювались ефективні заходи щодо утвердження здорового способу життя в школі, формування здоров’язберігаючого середовища. Проведені поглиблені медогляди учнів 1-11 класів,  профілактичні щеплення за планом міської дитячої поліклініки та сприянням школи; організовано гаряче харчування для учнів 1-4 класів відповідно до норм; для учнів початкових класів здійснювалися щоденні прогулянки на свіжому повітрі під час великих перерв, оздоровчі спортивні заходи. У вересні – жовтні 2018 року адміністрацією школи проаналізовано стан дотримання санітарно – гігієнічних вимог у школі; заходів з охорони праці згідно Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання ЗНЗ та організації освітнього процесу.

     Однією з умов особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів до учнів є профілізація старшої школи. У 2018 / 2019 н.р. 10 і 11 класи працювали за української філології профілем філологічного напряму профілізації згідно з Концепцією профільного навчання в старшій школі.

   У профільних класах викладання здійснювалось висококваліфікованими спеціалістами, які ефективно використовували навчальні кабінети хімії, біології, фізики, математики, інформатики, географії, української мови та літератури, зарубіжної літератури, іноземної мови, історії й права для удосконалення освітнього процесу в цих класах. Там зібрані всі необхідні методичні матеріали, посібники та підручники, обладнання, що відповідають Типовим навчальним планам для організації профільного навчання у ЗНЗ та освітнім програмам, рекомендованим Міносвіти і науки України для використання у профільних класах.

        Питання впровадження та якості профільного навчання у школі розглядалися систематично на нарадах при директорі, інструктивно – методичних нарадах; здійснювалися моніторинги навчальних досягнень учнів профільних класів, різні види контролю з боку адміністрації. Учні цих класів підтвердили правильність обраних профілів, беручи активну участь та показуючи гарні результати у Всеукраїнських, обласних та міських конкурсах і акціях.

   У 2018-2019 н.р. учні школи отримали 6 призових місця на міських олімпіадах з  української мови та літератури, французької  мови, біології, географії, трудового навчання. А саме:

Заєць Катерина (7-А клас) – ІІІ м. з української мови та літератури (учитель Зінченко А.К.);

Васильєва Владислава (9-Б клас) – ІІІ м. з української мови та літератури (учитель Лоза М.З.);

Шкурба Анастасія (8-Б клас) – І м. з французької мови (учитель Ступак І.В.);

Сацюк Юлія (11 клас) – ІІ м. з біології (учитель Сидоренко Т.О.);

Скрипченко Анастасія (10 клас) – ІІІ м. з географії (учитель Сидоренко Т.О.);

Новицький Артем (8-А клас) – ІІІ м. з трудового навчання (Бубир А.М.).                  

  Учениці 10 класу Сацюк Юлія та 9-Б класу Токар Кристина посіли ІІІ місця у міському конкурсі-захисті робіт членів МАН (керівники Хребтова-Краузе Ю.В., Слуцька Л.Б.)

   Учні школи були активними учасниками міських, обласних конкурсів.  Учениця 11 класу Близнюк Лілія зайняла ІІІ місце у міському етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. П.Яцика (учитель Гусар А.П.). Учениця 10 класу Скрипченко Анастасія посіла І місце на обласній олімпіаді з інформаційних технологій (керівник Пестич Є.Л.).

   Багато учнів нашої школи взяли участь у міжнародних та Всеукраїнських конкурсах: юних знавців фізики «Левеня», юних знавців математики «Кенгуру», знавців української мови «Соняшник» , знавців біології «Колосок» та «Геліантус».

   Визначальну роль в організації педагогічного процесу; підвищенні ефективності та результативності освітньої діяльності з учнями, розвитку творчості, педагогічної майстерності вчителів, відігравала методична робота, що організовувалась на діагностичній основі при глибокому вивченні та аналізі результатів освітнього процесу, рівня професійної та методичної підготовки педкадрів.

   Традиційно продовжувалось впровадження в практику роботи школи інтерактивних форм і методів методичної роботи, у чому педколектив займає провідне місце серед шкіл міста. Широко практикувались у 2018/2019 н.р. круглі столи, проблемно-діяльнісні та ділові ігри, методичні дебати, дискусійні та творчі трибуни, методичні ток-шоу, семінари-практикуми, педчитання тощо.

   Педагогічний колектив продовжував здійснювати цілеспрямовану роботу по підвищенню якості навчальних досягнень учнів, однак ще не зумів досягти високого рівня формування в учнів ключових компетенцій, усвідомленої потреби самостійно поповнювати свої знання. Мабуть і тому, більшість учнів 5-11 класів показує середній рівень навчальних досягнень.

   Діяльність педагогічного колективу була  також спрямована на виховання свідомого патріота, громадянина України, соціально компетентного в нових умовах життя.

  Головним із напрямків виховної роботи з учнями є громадське виховання. З цього питання в школі проведено такі заходи, як свято «Ми козацького роду», тематичні класні години «Державна символіка України», тренінг «Я і Конституція».

  Серед заходів військово-патріотичного напрямку слід відзначити традиційні шкільні свята до Дня міста, Дня визволення України та Дня захисника Вітчизни.

   Належну увагу приділяв педагогічний колектив етико-естетичному вихованню. Учні протягом навчального року знайомилися з кращими музичними творами, відвідували концерти. Учні 1-4 класів мали змогу декілька разів на рік переглянути вистави Полтавського обласного театру ляльок. 

    Неодноразово проводилися виставки – конкурси на кращий дитячий малюнок, плакат за різноманітною тематикою.

     З метою збереження здоров’я дітей і попередження захворювань, у школі організоване гаряче харчування дітей. Зважаючи на кількість дітей, що мають захворювання органів шлунково – кишкового тракту, процент охоплення гарячим харчуванням учнів 5-11 класів дуже малий. Тому класним керівникам необхідно продовжити роботу з батьками по більш широкому охопленню дітей гарячим харчуванням.

   Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи школи,  педагогічний колектив організовував і проводив низку заходів, спрямованих на досягнення основної мети -  забезпечення всебічного розвитку особистості учнів. У позакласній виховній роботі з учнями використовувались різноманітні форми проведення заходів: аукціони, конкурси, квести, змагання, брейн – ринги, трудові десанти та ін.

  У 2018-2019 навчальному році заклад має ряд перемог і в конкурсах з виховної роботи. Так у міському фестивалі дитячої творчості хоровий ансамбль «Лелеченьки» (керівник Мальченко М.М.) зайняв ІІ місце.

   Слід зазначити спортивні досягнення учнів школи за даний період, а саме: учень 7-А класу Терещенко Володимир посів ІІІ місце у Кубку України та І місце у Кубку Полтавської області з Таеквон-до ІТФ, учень 4-А класу Павлович Максим та учень 4-Б класу Смірнов Нікіта зайняли ІІІ місця у Кубку Полтавської області з цього ж виду спорту (керівник Луговий А.М.).

   Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації освітнього процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначений відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці,сплановані заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.
Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей на перервах. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

   Постійна увага приділялася зміцненню матеріально – технічної бази закладу.  Стан збереження матеріально – технічної бази в цілому задовільний, будівлі й при­міщення  відповідають державним сані­тарним нормам облаштування й утримання ЗНЗ.

   Система пожежогасіння відповідає вимогам пожежної безпеки: кількість вогнегасників є нормативною ( 29 шт.), але вони потребують перезарядки, на що у закладі немає коштів.

    У червні 2018 року  прове­дено роботи щодо вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах та заземленнях магіст­ралей і устаткуванні. Він відповідає нормам.

   Хоча з моменту введення будівель в експлуата­цію капітальний ремонт комунікацій не прово­дився, на сьогодні системи гарячого й холодно­го водопостачання, каналізації та опалення зна­ходяться в задовільному стані, тому що регулярно здійснюється профілактичний ремонт окремих ко­мунікацій, опресування системи опалення. Конт­роль за станом приміщень із боку керівництва шко­ли здійснюється постійно. Санітарний стан при­міщень, коридорів, рекреацій, шкільної їдальні за­довільний, але необхідно виконати ремонт стелі і підлоги у спортивному залі школи. Протягом навчального року батьківськими комітетами класів для потреб закладу придбані матеріальні цінності на суму  12600 грн. За ці кошти з колишньої рекреації обладнаний ще один кабінет інформаційних технологій для учнів початкових класів, придбане необхідне обладнання для підведення Інтернету до класних кімнат початкової школи на третьому поверсі,проводилось обслуговування комп’ютерної техніки, закуплялись необхідні канцтовари та господарський інвентар. Приділялась достатня  увага естетичному вигляду навчального закладу, активно проводилась  робота по озелененню коридорів. 

   Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.
Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його освітнього процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом освітнього процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення стану викладання  предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.
Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва Полтавською ЗОШ № 22 більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе. Я  надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей.

   З метою якісної підготовки освітнього закладу до нового навчального року до 15 липня 2019 року необхідно провести косметичний ремонт усіх приміщень закладу. Для цього необхідно створити ремонтні бригади з числа техпрацівників, батьків та учнів 10 класу.

 

 

Категорія: Файли | Додав: Alisa22
Переглядів: 271 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
До уваги батьків!
Корисні посилання
Проєкт МРІЯ
ent
Це потрібно знати